نویسنده: محمد شکاری بادی
EasyNFC اکنون امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق منوی دیجیتال را فراهم کرده است. تجربه حرفهای و سریع برای مشتریان رستوران و کافه.
یکی از درخواستهای پر تکرار کاربران EasyNFC بالاخره به واقعیت پیوست:
از این پس، مشتریان شما میتوانند مستقیماً از طریق منوی دیجیتال، محصولات مورد نظرشان را انتخاب و ثبت سفارش کنند؛ بدون نیاز به تماس یا مراجعه به صندوق.
این قابلیت نه تنها تجربه مشتری را سادهتر میکند، بلکه باعث افزایش سرعت خدمات، کاهش اشتباهات انسانی و ثبت دقیق سفارشات میشود.
مشتری تنها با چند کلیک، آیتمهای دلخواه را انتخاب و سفارش خود را ثبت میکند. این موضوع خصوصاً در زمانهای شلوغ بسیار کاربردیست.
در مدل سنتی ممکن است سفارشات بهاشتباه ثبت شوند. اما در سیستم EasyNFC همه چیز دقیق و شفاف ثبت میشود.
صاحبان کافه و رستوران میتوانند سفارشات ثبتشده را به تفکیک مشاهده و گزارش بگیرند، بدون نیاز به کاغذ یا سیستمهای جانبی.
ترکیب طراحی ساده و کاربرپسند EasyNFC با قابلیت سفارشگیری باعث میشود برند شما حرفهایتر دیده شود.
برای اینکه هیچ سفارشی از چشم شما دور نمونه، EasyNFC سیستم اعلان حرفهای برای ثبت سفارشها ارائه داده که شامل سه روش زیره:
نوتیفیکیشن فوری داخل اپلیکیشن PWA
وقتی سفارشی ثبت بشه، در پنل اختصاصی و اپ شما بهصورت لحظهای نوتیفیکیشن دریافت میکنید.
پیامک مستقیم به مدیر فروشگاه یا اپراتور
همزمان یک پیامک حاوی جزئیات سفارش برای شماره مدیریت ارسال میشه.
ارسال سفارش به ربات تلگرام متصلشده
میتونید یک ربات تلگرام برای دریافت سفارشات داشته باشید تا در هر لحظه—even خارج از اپ—مطلع بشید.
شما هیچوقت سفارشی رو از دست نمیدید، چون EasyNFC بهصورت هوشمند از چند مسیر، اطلاعرسانی میکنه.
با قابلیت ثبت سفارش در EasyNFC، منوی دیجیتال شما فقط یک ویترین نیست، بلکه تبدیل به یک سیستم کامل و هوشمند فروش شده است.
اگر هنوز ثبتنام نکردی، همین حالا از 10 روز استفاده رایگان استفاده کن و تحول در کسبوکارت رو شروع کن!